kau !!!!! aku benci ngan kau .. aku pown x taw..
laki yang pena aku jmp kau ar yang paling terok..
sebelum dpt kau ar cm laki terakhir yang pena aku jmp.. but kata2 kau tu sume pompan kau guna..
aku mmb benci kau.. sebab kerana kau hubungan aku ngan bf aku goyang..
ye aku ngaku aku salah cos aku layan kau.. tp aku igt kau nie laki yang mulia baik and bkn suka kcu hbgn org..
but aku salah menilai kau.. aku menilai kau cuma luaran sedangkan dalaman kau terok..
bak kata pepatah ada udang di sebalik batu kau melayan aku..
bla ar kau.. jd benci aku kenal kau..
lau taw kau cm nie prangai xde hingin aku na kenal kau ar..
mulai skrg aku anggap kau da mampos dalam idop aku PAHAM !!
kau saja jea na wat aku gila2 kat kau.. eyh ! ati aku x akan brubah ar..
aku lebih ssssyygggg kan bf aku dari .. so jangan kau prasan ssggggt yea !! damnnn !!!
buruk2 bf aku x seteruk kau.. kau x dpt aku na cite buruk pasal aku..
apa masalh kau..
eerrrrgggghhhh !! menyirap sial aku ngan kau.. naseb baek kau jauh.. lau kau dekat x agak2 aku na sepak kau..
peduli apa kau sape ar wweeeeeeyyyhhhh !!!
DAMN !!!

Blog Archive

Followers