RESULT TRIAL :(

eerrrrggghhhh !!! sedihnye aku bila dpt result yang teruk and memalukan ... ohhh kenapa jadi mcm nie FARHANA.??
tu ar perkara yang kwn2 lama aku ckp.. kecewa ssggttt2 ohh :(
kecewa yang tak terkata dr mulut.. hanya allah shj yg tau betapa hampa hatiku.. ceewwaaahhhh ! =.=
aku da usaha yang termampu.. but mcm nie hasilnye.. yang memilukan and menyayat gila hati aku.. HAHA :D
mcm mana na masuk U lau mcm nie x dpt.. aku tak dpt bayangkan lau result aku seteruk nie time SPM :(

hafiy! dia kwn aku yang paling lama aku kenal wlupown dia da pindah but dia still amek peduli pasal result aku and kesihatan aku .. thanxx a lot yea cos kau amek gak peduli pasal aku..
bila dia tya result aku.. peerrrggghhh !! mcm malu pown ada gak na ckp.. tiap kali exam mesti dia akan tya result aku..
dia lagi tekejut lau result aku teruk mcm nie.. ohh DAMN ! =.=
kau org bygkan lah betapa teruk nye..aku cuma dpt B jea.. tu pown bleyh dikira :(

Blog Archive

Followers