TARIKH KERAMAT 20.10.2010

today my lil sister besday yang ke 13..
HAPPY BIRTHDAY SSSSSYYGGGGG >333
MAY ALLAH BLESSING YOU..
BELAJAR BETUL2 OKEYH !!


today my anniversary yang ke 1 tahun 2 bulan..
lama kan ??? but lama2 pown x guna lau x de seperfahaman..
na tak na terpaksa ar terima..
da mungkin tu da tertulis jodoh aku kowt =.=
makin aku na jauh dgn dia makin dekat dia mencarik aku..
hidup aku bagaikan magnet yang x boleh terpisah =.=
tapi hati aku x pena renggang dgn perkataan ssssssyyyggggg ..
walaupown adakalanya kau melukakan aty aku.. aku tetap bersabar demi masa depan..
tapi hope kau berubah ar yea..
aku bertahan sbb aku da sssyyggg kau gila2 and family kau da rapat ngan aku..
tapi semua org melakukan kesalahan ryteeee..
maybe nie ujian yang aLLah na beri padaku agaknye..
hurrrmmm papepown hope ur enjoy with ur life and our relationship..
I LOVE YOU SO MUCH FARITH PAUZI !

Blog Archive

Followers